torstai 12. maaliskuuta 2009

Tytti's Take Away

Lauantaina sohvani muuttaa takaisin Keski-Suomeen, onneksi. Tilalle saan pahvilaatikkoarmadan, joka sisältää kaikkea käsityökankaista aapisiin ja vanhoihin valokuviin. Nyt, kun Helsingin asunnoistakin on taas edes vähän vihiä, on iskenyt entistä kovempi halu hankkiutua eroon kaikesta turhasta. Laitan varmasti kuvia tänne blogiinkin ja halukkaat saavat tulla tekemään löytöjä myös ihan paikan päältä. Tavaraa on vaikka millä mitalla ja luulenkin, että ylitsepursuava Tytti's Take Away -pahvilaatikko saa kaverikseen myös muutaman lisää...

Tarjolla on mm.
- valtava jenkkiroskis (samanlainen kuin leffoissa katujen varsilla, toiminut pyykkikorina ja pehmolelujen kotikolona)
- t-paitoja (mm. Mentalwearin Souvenir from Lake Bodom -paita)
- vihreää teetä
- saksalaista icecoffeejauhetta
- käyttämätön keittiöhärveli, jonka ohjeessa lukee, että sillä voi mm. "hakata munia"
- kukkaruukun kaunistajasuojus

Lisää on tulossa sitä mukaa, kun tavaravuorian i sortteeraan, ainakin valokuvakehyksiä, astioita, kirjoja...

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

minkävärinen sun jenkkiroskis on? voisin ehk olla kiinnostunut, kun haluun uuden pyykkikorin eikä kaupoissa myydä sellaista jonka haluan niin jos tuo sopisi sisustukseen voisi kelvata ainakin väliaikaisratkaisuna paremmin kuin tuo vanha ruma ja rikkinäinen..

-V

tyttism kirjoitti...

V, se on varmaan alumiinia, eli sellanen ihan perus metallin värinen, mut vähän mattapintainen. Saat kyllä ihan itse viedä sen junalla kotiin!

Herttainen kirjoitti...

Kiinnostavalta kuulostaa munanhakkaaja :D

Ja mitäs mitäs, oikein varta vasten käytiin kaupasta ostamassa sitä teejauhetta, alkoko kyllästyttämään? ;) Mä ostin semmosta kans kerran mut maistoinkohan kerran... Onneks meidän läksiäisissä ihmiset mielihyvin otti roipetta mukaansa ja vielä loput sitten yksinhuoltajaäitikollega joka iloitsi kaikesta ekstrasta. Että jollekin se teekin teki sit kauppansa ;)

tyttism kirjoitti...

Toi mun kahvi on itse asiassa ihan iskemätön, niitä muita kahveja mitä ostin samalla reissulla, oon kyllä juonut. Mä oon kans aatellut, et ihan vikana järkkään läksiäiset joissa saa viedä kaiken mitä en oo sitä ennen saanut jaeltua...

Anonyymi kirjoitti...

ai että kotiinkuljetus ei onnistu...=) höh!mut hei mietin asiaa..riippuu siitä millainen kylppäri mulle tulee..mut jos joku joka sen ihan varmasti ottaa niin anna vaan...=)

-v

Anonyymi kirjoitti...

Taitaa tulla Jenkkiroskikselle jonotuslista. :) Kiinnostaisi nimittäin ihan sikana! Jo pelkästään sen takia, että sellaista kaivattiin kerran meidän näyttämöilmaisunryhmässä ja koululta ei löydy... Ja pyykkikorikin olisi ihan kiva juttu. Ei mitään hajua, sopiiko sellainen meillä mihinkään (ainakaan ennen muuttoa ei ihan fyysistä tilaa todellakaan ole), mutta kyllä mielelläni minäkin sen ottaisin.

tyttism kirjoitti...

Joo, kyllä sen saa vain viedä mun puolestani ja toi V vissiin haaili siitä vain väliaikaisratkaisuna, joten kyllä sä sen mun puolesta saat :) mut ehkä palataa asiaan, kun sun tai mun muutto on kynnyksellä?

Anonyymi kirjoitti...

K-L kuuluttaa t-paitojen perään. :D

tyttism kirjoitti...

K-L, yksi jäljellä enää!

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei! Ihmiset on nopeita! Minä en... Jos se on joku kiva ja mulle mahtuva, niin varaan. :D