lauantai 9. lokakuuta 2010

The Day of Random Encounters.

Olin tänään ystäväni P:n luona Lahdessa. Matkalla takaisin juna-asemalle törmäsimme liikennevaloissa yhteiseen ystäväämme R:aan, joka on vasta muuttanut Lahteen. Mikä hauska sattuma!

Ehdin Z-junaan viime tingassa. Mäntsälän kohdalla viereisen loosin miehistä toinen jäi pois ja toinen nousi ja istuutui minua vastapäätä. Kävimme seuraavanlaisen keskustelun.
Mies: "Moi, mikä sun nimi on?"
Minä: "Tytti?" (hämmentyneenä)
Mies: "Tytti Sukunimi?" (riemastuneena)

"Joo!", vastasin ja näytin ilmeisen häkeltyneeltä. "Siis teknologinen toimintaympäristö ja sen analysointi! Mä oon M.P.", mies jatkoi riemastuneena.

Kas näinkin voit tutustua harkkaryhmäläisiisi, joita et ole koskaan tavannut!

Ja miten M. mut sitten tunnisti? Oli lukenut vuosi sitten YTHSn hammaslääkärin odotushuoneessa lehtiartikkelia (musta/mun kitjoittamaa) ja harkkaryhmään päädyttyään googlannut, olenko sama tyttö kuin artikkelissa, nähnyt mun kuvan, josta sitten tunnisti lähijunassa. Että tällaista tänään. Ai niin, lahtelaisissa liikennevaloissa törmäsin sattumalta tuttuun myös.

2 kommenttia:

Ruut kirjoitti...

Hei! Löysin sattumalta (googlesta ensimmäisiä hakutuloksia sanalla ''kirkkokahvit'') blogisi ja tottakai täytyy kommentti jättää :) Kirjoittelen juuri vaaliblogiani sivuten kirkkokahviteemaa.

tyttism kirjoitti...

Mainiota, mahtavaa :D